Τι Ελλάδα θέλουμε ;

6 Μαρτίου, 2016 12:42 Επιμέλεια: /

kalibas new site_DCE

Είναι ποια  φανερό  δια γυμνού οφθαλμού ότι στην Ελλάδα  του  ηθικού ξεπεσμού ,της παρακμιακής  ακρισίας , της απαξίας  των αξιών  και εν γένη της  οικονομικής κρίσης , επιχειρείται  συστηματικά  η μετάλλαξή της  σε μια χώρα και  σ΄ ένα έθνος  που  ξεριζώνεται  από  ότι συνθέτει την πολιτιστική , πολιτισμική του κληρονομιά και εθνική του συνείδηση . Πρόκειται για μια  προσπάθεια βίαιης μετάλλαξης και  δεν είναι τυχαίο ότι  στο πλαίσιο αυτό πολεμούν λυσσαλέα τον κυριότερο θεσμό που παραδοσιακά συνθέτει  και σφυρηλατεί  την εθνική συνείδηση  που είναι  η Ορθοδοξία  και η  εκκλησία .

Το δυστύχημα σε όλη αυτήν την διαδικασία που , ειρήσθω εν παρόδω , βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη  , είναι ότι βρέθηκαν οι μηχανισμοί και οι άνθρωποι που συνειδητά ή ασυνείδητα κάνουν ότι μπορούν για να περάσουν οι  νεοεποχίτικες  πολιτικές των παγκοσμιοτών . Που φτάσαμε αλήθεια ; Να απαγορεύεται σε ιεράρχη της Εκκλησίας  του Χριστού να μιλάει σε Ελληνικό σχολείο .

Η Εκκλησία και οι παπάδες που κράτησαν  ζωντανή την εθνική συνείδηση των ραγιάδων  στην εποχή της Τουρκοκρατίας , το θεσμό που λειτούργησε κρυφά σχολεία , που έχει εκατοντάδες  εθνομάρτυρες  που αγωνίστηκαν  για την πίστη  στον  Χριστό και στην πατρίδα , να μην  επιτρέπεται  σήμερα ο λόγος της  στα σχολεία .

Δικαιολογημένο το ξέσπασμα  του  Μητροπολίτη  Μεσογαίας Νικολάου  ότι «…Δεν είναι δυνατόν αυτοί που υποστηρίζουν μία παιδεία χωρίς αριστεία να μην ονειρεύονται και μία παιδεία δίχως ελευθερία και μία κοινωνία δίχως δημοκρατία . Και δεν εννοώ ως ελευθερία το δικαίωμα ενός Μητροπολίτη να μιλάει στα σχολεία, αλλά το δικαίωμα των παιδιών να ζητούνε λόγο και από την Εκκλησία. Τελικά, φαίνεται ότι αυτοί που προπαγάνδισαν τον αντιρατσιστικό νόμο , πνίγονται μέσα στον ρατσισμό του αντιεκκλησιαστικού τους πάθους …» . Η κόντρα δεν σταματά όμως στον διωγμό του μητροπολίτου Μεσογαίας  αλλά φέρνει στην επιφάνεια και την δυσαρέσκεια του υπουργείου για τις επισκέψεις του Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας Γαβριήλ  που μέχρι τώρα μιλούσε τακτικά στα σχολεία της Μητρόπολής του .

Αξίζει  να δει κανένας  την συμπεριφορά  του υπουργού  Παιδείας ο οποίος ζήτησε από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων, να συμπληρώσουν σχετικό ερωτηματολόγιο και να το αποστείλουν στον προϊστάμενο του τμήματος εκπαίδευσης του υπουργείου, προκειμένου να εξακριβωθεί πόσες φορές μέχρι σήμερα ο μητροπολίτης Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας Γαβριήλ, επισκέφτηκε νόμιμα γυμνάσια και λύκεια της μητροπόλεως για να μιλήσει σε μαθητές. Μάλιστα οι δ/ντές  των σχολικών μονάδων καλούνται να απαντήσουν στα εξής ερωτήματα :  – Ο οικείος μητροπολίτης ενημέρωσε για την είσοδό του στο σχολείο; – Υπήρχε συναίνεση από τον Διευθυντή και τον Σύλλογο Καθηγητών του σχολείου; – Ο μητροπολίτης παραβρέθηκε στην ώρα μαθήματος των θρησκευτικών ή πραγματοποίησε ομιλία και διάλογο με τους μαθητές εκτός σχολικού προγράμματος;

Όλα αυτά τα τραγελαφικά συμβαίνουν σε μια χώρα που σύμφωνα με το ισχύον Σύνταγμα, η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και μεταξύ άλλων έχει σκοπό την «ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης» των Ελλήνων . Ποιάς  συνείδησης ; Αυτής που ιστορικά  συνδιαμορφώνουν ο ελληνοχριστιανικός πολιτισμός η Ορθοδοξία  η παράδοση και η ιστορία του έθνους .

Όλα αυτά συμβαίνουν σε μια χώρα που αντί να φροντίσει να προφυλάξει τα εκπαιδευτικά ιδρύματα από τα ναρκωτικά και τους παρείσακτους που κυκλοφορούν μέσα κι έξω από αυτά τα βάζει με όποιον πρεσβεύει τον λόγο της εκκλησίας.

Για να αντιληφθούμε   ποιόν θεσμό και λόγο εξοβελίζουμε αρκεί να αναγνώσουμε  μια ρήση του Αγίου Γρηγορίου  του Θεολόγου   : «Ἐδεήθημεν Θεοῦ σαρκουμένου καί νεκρουμένου, ίνα ζήσωμεν».  Ναι για να ζήσει ο άνθρωπος, δεν είναι απλό πράγμα. Δε χρειάζονται κυβερνήσεις δυνατές. Δε χρειάζονται νόες οι οποίοι να είναι υψηλοί στη νοημοσύνη. Δε χρειάζεται η γη να βγάλει καρπούς. Δε χρειάζεται το ψωμί. Δε ζει μόνο με το ψωμί ο άνθρωπος. Μόνο με έναν Θεό μπορεί να ζήσει, ο οποίος όμως, Θεός θα είναι σαρκούμενος και νεκρούμενος.  «Ινα ζήσωμεν»  χρειάζεται ένας Θεός που να μπορεί να γίνει σάρκα, άνθρωπος και να έχει την τόλμη να πεθάνει για τον άνθρωπο. Και τέτοιος Θεός… υπάρχει! Είναι ο Θεός μας! Είναι φοβερό αυτό. Έχουμε έναν Θεό που έγινε άνθρωπος κι ήρθε ανάμεσά μας. Έχουμε έναν Θεό που κατέβηκε στη γη και κατέβηκε και στον τάφο, στα άδυτα του Άδη, για να μας ανασύρει από εκεί. Έχουμε έναν Θεό που αποδεικνύεται ολοζώντανος, όταν κυβερνά τη ζωή όλου το κόσμου, που φανερώνεται δοξασμένος μέσα απ’ τα θαυμάσια της δημιουργίας Του.

Τον βλέπουμε να βαδίζει στους δρόμους της ιστορίας του κόσμου. Τον αισθανόμαστε στην προσωπική μας ζωή να επεμβαίνει δραστικά. Όταν κάνουμε την αυτοκριτική μας και σκύψουμε μέσα μας. Μπορούμε να ακούσουμε ευκρινώς τον ήσυχο ήχο των βημάτων Του. Μέσα μας περπατάει. Σ’ έναν τέτοιο Θεό πιστεύουμε και σ’ Αυτόν στηρίζουμε την ελπίδα μας. Κι αν όλα τα χάσουμε κι αν τίποτα δε μας μείνει …» , λέει ο Άγιος  Γρηγόριος ο Θεολόγος : «εγώ είμαι πλούσιος μόνο σε ελπίδες» . Έχουμε ελπίδα σε ζωντανό Θεό που αποδεικνύει τη ζώσα παρουσία Του στη ζωή μας στο κάθε βήμα της πορείας μας προς Αυτόν. Από την άποψη αυτή ότι και να κάνουν η παγκοσμιοποίηση , η νέα τάξη πραγμάτων και οι  μηχανισμοί της  δεν θα επιτύχουν να ξεριζώσουν από τον Έλληνα την πίστη του στην Ορθοδοξία και στην Εκκλησία .

Τα ελληνόπουλα  θα συνεχίσουν να εμποτίζονται  με τα νάματα  και τις αξίες του έθνους και της πίστης μας και δε θα αφεθούν  έρμαια στις νεοποχίτικες δολιότητες που έχουν σκοπό να μετατρέψουν τα σχολεία σε μελλοντικά φυτώρια άθεων και αδιάφορων ατόμων, χωρίς εθνική συνείδηση , χωρίς  πατρίδα , χωρίς  αξίες  ελεγχόμενων και καθοδηγούμενων από τις επιταγές της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

Τέλος , για να αντιληφθούμε για ποια ακριβώς μεγέθη μιλάμε  και ποιος εξοβελίζει ποιόν ας  αναγνώσουμε τα βιογραφικά  του Μητροπολίτη Μεσογαίαςς Νικολάου και το αντίστοιχο του κ.. Φίλη .

Βιογραφικό Μητροπολίτη Μεσογαίας Νικολάου:

Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Αστροφυσική στὸ Harvard (Master of Arts) και Μηχανολογία στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασσαχουσέττης (ΜΙΤ).

Έχει διδακτορικές σπουδές στο κοινό πρόγραμμα Harvard και ΜΙΤ στον τομέα της Βιοϊατρικής Τεχνολογίας (Βιορευστοδυναμική, Μαθηματική Φυσιολογία, Αιμοδυναμική της καρδιάς και των αγγείων).

Εργάστηκε ως ερευνητής και επιστημονικός συνεργάτης στο Αγγειολογικό Εργαστήριο του New England Deaconess Hospital, στο Τμήμα Αναισθησιολογίας του Massachusetts General Hospital και στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Boston Children’s Hospital. Διετέλεσε επιστημονικός σύμβουλος μεγάλων εταιρειών σε θέματα Διαστημικής Ιατρικής Τεχνολογίας.

Σπούδασε στη Θεολογική Σχολή του Τιμίου Σταυρού της Βοστώνης, όπου έλαβε τους τίτλους Master of Theological Studies και Master of Theology και στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, όπου ανακηρύχθηκε διδάκτορας στον τομέα της Βιοηθικής.

Βιογραφικό Υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη:

Κάτοχος απολυτηρίου Λυκείου . Είναι δημοσιογράφος και από το 2008 διευθυντής της εφημερίδας «Η ΑΥΓΗ». Είναι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο δεύτερος λέει δεν επιτρέπει την επίσκεψη του πρώτου σε σχολείο, όπου καλέστηκε από μαθητές. Λογικό , για ποιο θέμα να πρωτομιλήσει ο πρώτος και τί να καταλάβει για να λογοκρίνει ο δεύτερος…

 

 

ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΟYΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛIΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓIΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟEΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΤHΣΕΙΣ. ΑΥΤO ΤΟ ΑΦHΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΡIΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ. ΕΛΕYΘΕΡΑ ΜΠΟΡΕIΤΕ ΝΑ ΣΤΕIΛΕΤΕ ΠΡΟΣ ΑΝAΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚH ΣΑΣ AΠΟΨΗ.ΣΕ ΠΕΡIΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠAΡΞΕΙ ΑΝAΡΤΗΣΗ, ΤΗΣ ΟΠΟIΑΣ ΕIΣΤΕ ΚAΤΟΧΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜAΤΩΝ, H ΠΟΥ ΘIΓΕΣΤΕ ΑΠO ΑΥΤH, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝHΣΤΕ AΜΕΣΑ ΜΑΖI ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑIΤΗΤΗ ΔΙOΡΘΩΣΗ. ΕAΝ EΧΕΙ ΣΥΜΒΕI ΚAΤΙ ΑΠO ΤΑ ΠΑΡΑΠAΝΩ ΔΕΝ ΘΑ EΧΕΙ ΓIΝΕΙ ΕΣΚΕΜΜEΝΑ. ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕYΟΥΝ ΣΧOΛΙΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟYΝΤΑΙ OΠΩΣ ΕIΝΑΙ ΕΥΠΡΕΠΕIΣ ΣΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟYΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΕYΓΟΝΤΑΣ YΒΡΕΙΣ.

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Αρχή Σελίδας

© 2011 - 2015 StagonNews

Powered by NikosPap. Hosted by Fusioned.