Συνάντηση της επιτροπής Κατασκευής Αεροδρομίου « METEORA AIR PORT» στο Δημοτικό μέγαρο του Δήμου Φαρκαδώνος.

5 Σεπτεμβρίου, 2016 08:00 Επιμέλεια: /

Untitled

Την Τρίτη  06  Σεπτεμβρίου 2016  και ώρα  10.30 π.μ θα  πραγματοποιηθεί η πρώτη συνάντηση της επιτροπής  Κατασκευής  Αεροδρομίου    « METEORA  AIR PORT»  στο  Δημοτικό μέγαρο του Δήμου Φαρκαδώνος.

Θέμα συζήτησης: ενημέρωση, προδιαγραφές, ανάδοχος, οικονομικά μεγέθη  για την Κατασκευή του  αεροδρομίου   « METEORA  AIR PORT » .

Στην συνάντηση θα συμμετέχουν: ο Δήμαρχος Φαρκαδώνος  κ. Αθανάσιος Μεριβάκης  , ο κ. Σωτήρης Φαμίσης  πρόεδρος των ξενοδόχων  ,   ο κ. Ιωάννης   Κωνσταντινάκος  πιλότος,  ο κ. Θεόδωρος  Αυγερινός     Οικονομικός  Σύμβουλος, Συντονιστής και ο  κ. Κωνσταντίνος  Φαμίσης  Υπεύθυνος Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων.

Η  ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ  ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΘΕΜΑ: Κατασκευή  αεροδρομίου   « METEORA  AIR PORT » στο Δήμο Φαρκαδώνας

Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ

(1).Η  πόλη  της  Καλαμπάκας,  με τους βράχους των Μετεώρων αποτελεί μοναδικό αξιοθέατο  στην Ευρώπη,  ώστε  καθίσταται  σημαντικός τουριστικός στόχος  όχι μόνο για τους Ευρωπαίους , αλλά   και για  τουρίστες   άλλων ηπείρων.

(2) Στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου  Καλαμπάκας και στον Νομό Τρικάλων γενικότερα,  της Περιφέρεια  Θεσσαλίας, λειτουργούν   πλέον των 75  ξενοδοχείων και μεγάλος αριθμός ενοικιαζομένων δωματίων, (άνω των 150 ) .        Οι   απασχολούμενοι  στον τουριστικό τομέα  του  νομού  μας άμεσα     ( ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα  δωμάτια, εστιατόρια , ταβέρνες, Camping, τουριστικά γραφεία, λεωφορεία, ταξί,  αυτοκίνητα, ποδήλατα, μηχανάκια) και έμμεσα  (κέντρα ψυχαγωγίας, καφετέριες, καταστήματα τροφίμων, ζαχαροπλαστεία, παραγωγοί  αγροτικών προϊόντων, κ.λ.π.)  ανέρχονται σε αρκετές χιλιάδες.

Αυτό προκύπτει, βάσει του αριθμού  των τουριστών, (άνω των 2.500.000 ετησίως) που επισκέπτονται κύρια  τους βράχους  των Μετεώρων απ’ όλες  τις ηπείρους, αλλά   και τις  ιδιαίτερες  ομορφιές   εν γένει του Νομού μας.  Ως  εκ τούτου ο  ετήσιος οικονομικός   τζίρος  είναι απροσδιόριστος. Και  όλ’ αυτά  ελλείψει   αεροδρομίου.

Θεωρούμε  λοιπόν  ότι  ο παραπάνω  αριθμός των αφίξεων  είναι μικρός,  ενώ η επιθυμία  των ξένων τουριστών  μεγάλη.

(3) Σήμερα  η επίσκεψη των ξένων,  στην πόλη μας   και τα αξιοθέατά  μας,  είναι  επίπονη   και ακριβή  ταλαιπωρία,  γιατί,  λόγω  της  έλλειψης   του κατάλληλου αεροδρομίου  στην  περιοχή μας,  οι ξένοι  οφείλουν  να    έρθουν αεροπορικώς   πρώτα στην  Αθήνα  ή  Θεσσαλονίκη  και από εκεί   να κινηθούν  με  πούλμαν στην πόλη μας, που είναι πολλά χιλιόμετρα μακριά.  Γίνεται κατανοητό  ότι ένα τέτοιο ταξίδι ( αεροπλάνο – πούλμαν – πούλμαν – αεροπλάνο)  είναι μια περιπέτεια  και ταλαιπωρία συγχρόνως.  Έτσι,  όπως  δηλώνουν  και πολλοί    πράκτορες τουριστικών γραφείων του εξωτερικού, μπαίνουν σ’ αυτήν  τη διαδικασία μόνο  άτομα με  τυχοδιωκτικές   τάσεις,  γιατί  το ταξίδι απαιτεί  θάρρος  και καλή σωματική  κατάσταση.

(4) Αν  στη  Θεσσαλία  υπήρχε  ένα σύγχρονο αεροδρόμιο, στο οποίο  θα μπορούσαν  να προσγειώνονται συνήθη  τουριστικά αεροπλάνα,  που θα επέτρεπαν  την απευθείας   διακίνηση  από την  πόλη αναχώρησης  στον τόπο   επίσκεψης, τότε  θα συνέβαιναν τα εξής :

  • Γρήγορη και φθηνή μετακίνηση,
  • Αποφυγή ταλαιπωριών και μείωση κόστους,
  • Κάθετη αύξηση   των αφίξεων  των τουριστών καλοκαίρι  και χειμώνα.

(5) Η  πεδιάδα της Θεσσαλίας  είναι αρκετά μεγάλη,  ώστε η εξεύρεση του κατάλληλου χώρου  προς δημιουργία  αεροδρομίου δεν  αποτελεί πρόβλημα. Ο αξιότιμος  Δήμαρχος του  Δήμου  Φαρκαδώνος ,  κ.  Αθανάσιος Μεριβάκης  ,   θεωρεί  ότι ο Δήμος του  διαθέτει  τον κατάλληλο χώρο ως  προς  την έκταση  και τις λοιπές συνθήκες,  για την κατασκευή του σχετικού αεροδρομίου.

Ο προσφερόμενος  χώρος    είναι  πολλών  στρεμμάτων  και η ομαλότητα  της  θεσσαλικής πεδιάδας    δεδομένη.

(6) Θεωρούμε  δε  ότι η κατασκευή  του εν λόγω  αεροδρομίου  θα  πρέπει  να τύχει της δέουσας  προσοχής  από τη μεριά της πολιτείας,  λόγω του ότι ο τουρισμός  στη χώρα μας   έχει καταστεί  μάλλον  πρώτος  οικονομικός  παράγοντας.

Αλλά στα πλαίσια   των ιδιωτικοποιήσεων   θα  ηδύνατο   το  project  να τύχει της  κατάλληλης  εκμετάλλευσης   από ιδιώτες   επενδυτές,  καθόσον  ένα τέτοιο αεροδρόμιο στην καρδιά της ηπειρωτικής  Ελλάδας  θα    μπορούσε να χρησιμοποιηθεί  και για εσωτερικές  πτήσεις, δεδομένου  ότι η Αθήνα, η Πάτρα, η  Καλαμάτα, η Κρήτη  και τα λοιπά νησιά  βρίσκονται  αρκετά μακριά  και θα ήταν  δυνατό    να   εξυπηρετηθούν δεόντως και οι 4 Νομοί της Θεσσαλίας, ( Τρίκαλα,  Λάρισα, Βόλος, Καρδίτσα ).

Ως  ιδιώτες   επενδυτές θεωρούμε :

  • Την γερμανική εταιρία, που ενοικίασε τα 14 αεροδρόμια της χώρας,
  • Την Aegean Air Ways
  • Κάθε άλλον  δυνατόν  επενδυτή.

(7)  Επειδή   τα δεδομένα του εγχειρήματος   είναι :

  • Η ύπαρξη μεγάλου ρεύματος ξένων τουριστών,
  • Η αναγκαιότητα  ύπαρξης  κατάλληλου αεροδρομίου  εντός της Θεσσαλίας,
  • Η ύψιστη σημασία του τουρισμού,  για την ανόρθωση της ελληνικής  Οικονομίας ,θεωρούμε   την εξεύρεση ουσιαστικής  λύσης,  ως απαραίτητη

 (8Επειδή  η κατασκευή  ενός  νέου  αεροδρομίου απαιτεί, ως είναι φυσικό,  μακρύ χρόνο,  αιτούμεθα  μέχρι να ολοκληρωθεί  το  έργο    όπως ,

  • Διατεθεί  υπό ευνοϊκούς  όρους η σταθερή  και συνεχής χρήση  του στρατιωτικού αεροδρομίου  της  πολεμικής  αεροπορίας  Αγχιάλου Μαγνησίας,  ώστε  να μπορούμε  να διαφημίσουμε άμεσα  στο εξωτερικό  την ύπαρξη  αεροδρομίου  για απευθείας  πτήσεις.

Με  τιμή

Ο Πρόεδρος

Της  Ένωσης  Ξενοδόχων   Ν. Τρικάλων.

ΦΑΜΙΣΗΣ  ΣΩΤΗΡΙΟΣ

Συνυπογράφουν :

–  Ο Περιφερειάρχης  Θεσσαλίας.

– ο  Δήμαρχος  Φαρκαδώνος.

–  ο Δήμαρχος  Τρικαίων.

–  ο Δήμαρχος  Καλαμπάκας.

===========================

Επισυνάπτεται :

–  Τεχνική    Έκθεση :

Του πιλότου Ιωάννη  Κωνσταντινάκου.

–  Οικονομικός  Σύμβουλος :

Γενικές πληροφορίες- συντονιστής:

Dr.  Θεόδωρος  Αυγερινός :

Τηλ. Επικοιν. 697 2088 309

–  Υπεύθυνος Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων.

Dr.   Φαμίσης  Κωνσταντίνος.

Τηλ. Επικοιν. 693 274 5814

Ιδιοκτήτης   Ξενοδοχείου

Μέλος της Ένωσης ξενοδόχων Ν. Τρικάλων.

 

 

ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΟYΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛIΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓIΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟEΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΤHΣΕΙΣ. ΑΥΤO ΤΟ ΑΦHΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΡIΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ. ΕΛΕYΘΕΡΑ ΜΠΟΡΕIΤΕ ΝΑ ΣΤΕIΛΕΤΕ ΠΡΟΣ ΑΝAΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚH ΣΑΣ AΠΟΨΗ.ΣΕ ΠΕΡIΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠAΡΞΕΙ ΑΝAΡΤΗΣΗ, ΤΗΣ ΟΠΟIΑΣ ΕIΣΤΕ ΚAΤΟΧΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜAΤΩΝ, H ΠΟΥ ΘIΓΕΣΤΕ ΑΠO ΑΥΤH, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝHΣΤΕ AΜΕΣΑ ΜΑΖI ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑIΤΗΤΗ ΔΙOΡΘΩΣΗ. ΕAΝ EΧΕΙ ΣΥΜΒΕI ΚAΤΙ ΑΠO ΤΑ ΠΑΡΑΠAΝΩ ΔΕΝ ΘΑ EΧΕΙ ΓIΝΕΙ ΕΣΚΕΜΜEΝΑ. ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕYΟΥΝ ΣΧOΛΙΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟYΝΤΑΙ OΠΩΣ ΕIΝΑΙ ΕΥΠΡΕΠΕIΣ ΣΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟYΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΕYΓΟΝΤΑΣ YΒΡΕΙΣ.
  • εἴρων

    Μπράβο! Θέλουμε επενδυτή, μία εταιρεία που δεν ξέρουμε το όνομά της!

    σ.σ. «Ως ιδιώτες επενδυτές θεωρούμε :Την γερμανική εταιρία, που ενοικίασε τα 14 αεροδρόμια της χώρας»

    Εύγε νέοι μου και εις ανώτερα!

Αρχή Σελίδας

© 2011 - 2015 StagonNews

Powered by NikosPap. Hosted by Fusioned.