Σενάρια για ανακάλυψη του χαμένου αεροσκάφους της Malaysia

admin
admin
30 Ιουλίου 2015, 09:12

H ανακάλυψη ενός τμήματος αεροσκάφους στην ανατολική ακτογραμμή της γαλλικής νήσου Ρεϊνιόν, στον Ινδικό Ωκεανό, ήγειρε ερωτήματα για το ενδεχόμενο τα συντρίμμια να ανήκουν στο αεροσκάφος των Μαλαισιανών Αερογραμμών, ένα Μπόινγκ 777, που πραγματοποιούσε την πτήση MH370 και το οποίο χάθηκε την 8η Μαρτίου του 2014.

Τα συντρίμμια έχουν μήκος δύο μέτρων και φαίνεται πως αποτελούν τμήμα φτερού του αεροσκάφους, ενώ εντοπίστηκαν στο Σαν Αντρέ της Ρεϊνιόν από τους υπαλλήλους μιας οργάνωσης που έχει αναλάβει την απορρύπανση των ακτών.

Το Γαλλικό Πρακτορείο, επικαλούμενο πηγή που πρόσκειται στην ερευνητική ομάδα, μεταδίδει δηλώσεις μαρτύρων οι οποίοι τονίζουν ότι «Είχε καλυφθεί από όστρακα, θα λέγαμε ότι έχει παραμείνει κάτω από το νερό για μεγάλο χρονικό διάστημα».

Οι ειδικοί ερευνητές της αστυνομίας των αεροπορικών μεταφορών (BGTA) δεν προβάλουν κανένα σενάριο ως το επικρατέστερο, ενώ αναζητούν στοιχεία –ιδίως τον σειριακό αριθμό– που θα επιτρέψουν την ταυτοποίηση των συντριμμιών.

Είναι πολύ πρόωρο να πει κανείς εάν τα συντρίμμια ανήκουν στο αεροσκάφος των Μαλαισιανών αερογραμμών, επισήμανε πάντως τοπικός αξιωματούχος στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters.

«Είναι περισσότερο από πιθανό να πρόκειται για συντρίμμια αεροσκάφους, (αλλά) δε γνωρίζουμε ποιο ακριβώς τμήμα ενδέχεται να είναι» είπε ο Ερίκ Σεσνό, αξιωματούχος της αστυνομίας αεροπορικών μεταφορών στην περιοχή.

Βάσει ωστόσο φωτογραφιών που έχουν ληφθεί από τα συντρίμμια, ένας Γάλλος εμπειρογνώμονας σε θέματα ασφάλειας των πτήσεων, ο Ξαβιέ Τιτελμάν, έγραψε στο λογαριασμό του στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Twitter ότι «υπάρχουν απίστευτες ομοιότητες μεταξύ του χείλους προσβολής ενός Β777 και των συντριμμιών που εντοπίστηκαν».

Σε ανάρτησή του στο εξειδικευμένο ιστολόγιό του («Sécurité aérienne et peur en avion», http://blog-peuravion.fr/), ο Τιτελμάν προσθέτει ότι ένα στοιχείο «διακρίνεται στα συντρίμμια: BB670».

«Ο κωδικός αυτός δεν ανταποκρίνεται ούτε στον αριθμό νηολόγησης ενός αεροπλάνου ούτε στο σειριακό αριθμό ενός αεροσκάφους. Αντιθέτως εάν αυτό το χείλος προσβολής ανήκει πράγματι στην πτήση MH370, είναι ξεκάθαρο ότι αυτό το στοιχείο θα επέτρεπε να το ταυτοποιήσουμε γρήγορα. Εντός ολίγων ημερών θα έχουμε μία οριστική απάντηση» προσέθεσε ο ίδιος.

Το γεγονός ότι «εντοπίσαμε συντρίμμια στη Ρεϊνιόν δε σημαίνει ότι το MH370 πέταξε τόσο μακριά» εκτίμησε ωστόσο ο Τιτελμάν.

Αν «κατέπεσε στα ανοιχτά της Αυστραλίας, τα συντρίμμια του θα μπορούσαν απλά να παρασυρθούν από τα ρεύματα και να καταλήξουν σε αυτήν την περιοχή έπειτα από ένα χρόνο…».

Η εξαφάνιση τον περασμένο χρόνο του Boeing 777 των Malaysia Airlines αποτελεί ως σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια στην ιστορία της πολιτικής αεροπορίας. Το αεροσκάφος, που είχε απογειωθεί από την Κουάλα Λουμπούρ για το Πεκίνο με 239 επιβαίνοντες, χάθηκε από τα ραντάρ μία ώρα μετά την απογείωσή του, την 8η Μαρτίου του 2014. Κανένα του ίχνος δεν έχει εντοπιστεί έκτοτε.

Από την πλευρά της η Μπόινγκ επανέλαβε σε ένα δελτίο τύπου που εξέδωσε σήμερα τη δέσμευσή της να «στηρίξει τις έρευνες για την πτήση MH370 και τις έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους».

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Όλες οι ενότητες

© 2011 - 2017 StagonNews, Developed by NikosPap . Designed by ManosKal .Hosted by Fusioned .