Παράπονα με το αζημίωτο

Γρηγόρης Γ. Καλύβας
Γρηγόρης Γ. Καλύβας
19 Ιουνίου 2019, 08:33

Αγγίζουν τα χίλια τα παράπονα/καταγγελίες, που δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών , με τη μεσολάβηση του οποίου αποζημιώθηκαν τα μέλη του από επιχειρήσεις «που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα» . Συγκεκριμένα, στο πρώτο τετράμηνο τρέχοντος κατατέθηκαν  246 καταγγελίες, 540 παράπονα, 204 ερωτήματα καταναλωτών. Οι καταναλωτές-μέλη του ΚΕΠΚΑ ωφελήθηκαν από τη μεσολάβησή του με διαγραφή χρεών σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείου, με το ποσό των 31.147,27 ευρώ και με επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών, με το ποσό των 12.498,99 ευρώ. Ποσό ύψους 6.041,28 ευρώ έλαβαν ως αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα οι καταναλωτές/μέλη του ΚΕΠΚΑ που απευθύνθηκαν σε αυτό, 3.000 ευρώ για ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων, 1.188 ευρώ από δημόσιες υπηρεσίες, 600 ευρώ από επιστροφές προκαταβολών και 290,10 ευρώ για ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων από απόσταση.

Όλες οι ενότητες

© 2011 - 2017 StagonNews, Developed by NikosPap . Designed by ManosKal .Hosted by Fusioned .