Ερώτηση Σκρέκα για τη σιδηροδρομική γραμμή Βόλου-Καλαμπάκας

11 Ιανουαρίου, 2017 16:12 Επιμέλεια: /

Σκρεκας

Ερώτηση προς τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσε ο Βουλευτής Π.Ε. Τρικάλων της Ν.Δ. κ. Κώστας Σκρέκας αναφορικά με τον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής «Βόλου-Καλαμπάκας».

Συγκεκριμένα αναφέρει:

«Ο θεσσαλικός σιδηρόδρομος ιστορικά συνέβαλλε στην ανάπτυξη της Θεσσαλίας. Από την ίδρυση του ακόμα τον 19ο αιώνα υπήρξε πρότυπο κατασκευής και χρηματοδότησης. Μια από τις ιστορικές γραμμές ήταν η σύνδεση Βόλου- Καλαμπάκας. Τα τελευταία χρόνια η συγκεκριμένη γραμμή έπαψε να λειτουργεί με συνέπεια να «ακρωτηριάζεται» ο θεσσαλικός σιδηρόδρομος και να εντείνεται σιδηροδρομική απομόνωση του Βόλου.

Οικονομικοί παράγοντες αλλά και παράγοντες του θεσσαλικού σιδηροδρόμου με επιχειρήματα υποστηρίζουν ότι η συγκεκριμένη σύνδεση μπορεί να αναβιώσει σήμερα χωρίς αξιοσημείωτο οικονομικό κόστος και χωρίς επιπλέον προσωπικό. Πιο συγκεκριμένα η αμαξοστοιχία του πρωινού δρομολογίου 590 ξεκινάει από την Καλαμπάκα με τελικό προορισμό τη Λάρισα όπου παραμένει σε στάση για πολλές ώρες προκειμένου να εκτελέσει το απογευματινό  δρομολόγιο Λάρισα – Καλαμπάκα. Χωρίς καμία επιβάρυνση της γραμμής και των υπολοίπων δρομολογίων, χωρίς επιπλέον προσωπικό το συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι εφικτό να τερματίζει στο Βόλο.

Πρόκειται για δρομολόγιο το οποίο παρουσιάζει τουριστικό ενδιαφέρον αφού συνδέει τους τουριστικούς προορισμούς Βόλου- Πηλίου και Μετεώρων αλλά και οικονομικό και κοινωνικό ενδιαφέρον αφού οι ενδοθεσσκαλικές μετακινήσεις είναι αυξημένες. Επίσης, η αναβίωση του συγκεκριμένου δρομολογίου θα επανέφερε το θεσσαλικό σιδηρόδρομο σε πλήρη λειτουργία κα θα αναβάθμιζε το σιδηροδρομικό σταθμό Βόλου ο οποίος εκτός από το ιστορικό και οικονομικό ενδιαφέρον διαθέτει το δεύτερο μεγαλύτερο εργοστάσιο του ΟΣΕ στην Ελλάδα. Η Δυτική Θεσσαλία είναι ανάγκη να συνδεθεί για προφανείς λόγους με το μοναδικό στην περιοχή εμπορικό λιμάνι του Βόλου. Επιπλέον, ο Βόλο με τη λήψη μιας τέτοιας απόφασης θα αποκτήσει χωρίς κόστος ένα ακόμη καθημερινό δρομολόγιο με το σιδηροδρομικό κόμβο της Λάρισας.

Κατόπιν τούτων,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

  1. Εάν προτίθεται να εξετάσει το ενδεχόμενος της έναρξης και λειτουργίας της σιδηροδρομικής σύνδεσης Βόλου – Καλαμπάκας, αποκαθιστώντας το ακρωτηριασμένο, θεσσαλικό, σιδηροδρομικό δίκτυο.

 

Κωνσταντίνος Θ. Σκρέκας

Βουλευτής Π.Ε. Τρικάλων».

ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΟYΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛIΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓIΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟEΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΤHΣΕΙΣ. ΑΥΤO ΤΟ ΑΦHΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΡIΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ. ΕΛΕYΘΕΡΑ ΜΠΟΡΕIΤΕ ΝΑ ΣΤΕIΛΕΤΕ ΠΡΟΣ ΑΝAΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚH ΣΑΣ AΠΟΨΗ.ΣΕ ΠΕΡIΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠAΡΞΕΙ ΑΝAΡΤΗΣΗ, ΤΗΣ ΟΠΟIΑΣ ΕIΣΤΕ ΚAΤΟΧΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜAΤΩΝ, H ΠΟΥ ΘIΓΕΣΤΕ ΑΠO ΑΥΤH, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝHΣΤΕ AΜΕΣΑ ΜΑΖI ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑIΤΗΤΗ ΔΙOΡΘΩΣΗ. ΕAΝ EΧΕΙ ΣΥΜΒΕI ΚAΤΙ ΑΠO ΤΑ ΠΑΡΑΠAΝΩ ΔΕΝ ΘΑ EΧΕΙ ΓIΝΕΙ ΕΣΚΕΜΜEΝΑ. ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕYΟΥΝ ΣΧOΛΙΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟYΝΤΑΙ OΠΩΣ ΕIΝΑΙ ΕΥΠΡΕΠΕIΣ ΣΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟYΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΕYΓΟΝΤΑΣ YΒΡΕΙΣ.

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Αρχή Σελίδας

© 2011 - 2015 StagonNews

Powered by NikosPap. Hosted by Fusioned.