Το ευθυμογράφημα της εβδομάδας Σάββατο 18 Μαΐου 2019 – Καθημερινές ιστορίες για γέλια και για κλάματα

Γρηγόρης Γ. Καλύβας
Γρηγόρης Γ. Καλύβας
18 Μαΐου 2019, 08:28

Καλημέρα φίλοι μου !! Πως πάνε τα κέφια ; Καλά , έ ; Τί ; χάλια ; Γιατί ; Μα τώ…ωωρα δεν είστε καλά που θα τα παντελονιάσετε ; Δεν ακούσατε τον Αλέξη τί είπε ; Και 13ο μισθό , και επιδόματα κάργα και απ΄ ούλα τα καλά έχει το πακέτο που ανακοίνωσε . Τί ; δεν είστε συνταξιούχοι ; Έ, όλοι δεν μπορεί να είμαστε συνταξιούχοι, γιατί κάποιοι πρέπει να είναι εργαζόμενοι και να παράγουν για να έχει ο Αλέξης να τα δίνει. Λοιπόν , σας το λέω: βάλτε το στραβά και ο παράς θα ρέει . και άμα είστε στις άσχημες πέστε το ρεφρέν του τραγουδιού «δεν έχω μία για να βγω , παίζω ΚΙΝΟ να ξεχνώ» και θα δείτε τί ωραία θα νιώσετε . Όχι μόνο θ΄ανέβετε αλλά θα εκτοξευτείτε από διάθεση !!

Που λέτε φίλοι μου , ξέρετε ,οι υποψήφιοι Δήμαρχοι ξεκίνησαν περιοδείες στην εκλογική περιφέρεια . Χαιρετάνε γνωρίζουν δεν γνωρίζουν πρόσωπα , ακούνε τους ψηφοφόρους τί τους λένε και όλα αυτά . Να ,ένας ζήτησε από κάποιον υποψήφιο περιφερειακό δρόμο στο χωριό του , οπότε πετάγεται κάποιος άλλος και λέει , «εδώ δεν έχουμε τσιμπιλομάτα , ζητάμε και μπιρμπιλομάτα» !!

Σε άλλο χωριό κάποιος ψηφοφόρος έθεσε το θέμα της έλλειψης παιδιών με αποτέλεσμα να κλείνουν τα σχολεία . Σοβαρό το πρόβλημα , δε λέω , αλλά ο υποψήφιος τί να κάνει , να σας κάνει παιδιά ή να φέρει θάλασσα όπως έταζαν οι παλιοί πολιτικοί !! Μην είμαστε και  εκτός πραγματικότητας !! Εγώ πάντως που δεν είμαι υποψήφιος σας προτρέπω να ζητήσετε την συνταγή των Χρυσομηλιωτών. Αυτοί πως έχουν από ένα τσούρμο παιδιά  και ούτε η κρίση τους πτοεί , ούτε τίποτα , κάτι ξέρουν περισσότερο . Ε, ρωτήστε τους να σας πουν !!

Που λέτε φίλοι μου , φεύγοντας ο υποψήφιος και μένοντας κάποιοι χωριανοί  παραπίσω για το καθιερωμένο κους- κους , λέει κάποιος στον ερωτώντα :

_Δηλαδή γείτονα , αλήθιου , πάει κλείνι του σχουλίου ;

_Αμ τί θα κάνι , πιδιά πθινά , δε θα κλίσι ; Ποιος εγώ κι΄ εσύ θα πάμι σκουλιό ; Δεν πήγαμι όταν έπριπι , τώρα στα στιρνά , θα πάμι ;

_Κι κλίνι , πάι;

_Εμ , κλίνι για ; Βάλτα να τ΄αρμέξουμι πάλι ;

_Μη φουβάσι , δε θα κλίσι!!

_Πόθεν πώς , αγαπητέ μου;

_Γιατί δεν έχι πιδιά δεν κλίνι ;

_Εμ΄απου τί άλλου ; Αρά  ξέρς πόσο πιδιά είχι αυτό του σχουλίου παλιά ;

_Πόσα ;

_Ίσια μη ικατόν είκουσι  κι βάλι !!

_Λοιπόν , μη σκουτίζισι . Άυριου θα έχι παιδιά .Πόσα χρίζουντι ;

_Κανά πέντι – έξι .

_Έγινι . Αύριου να είσι στου σκουλιό κατά τσ΄ δέκα !!

_Τί να κάνου στου σκουλιό αύριου !

_ Θα φέρου πιδιά !!

_Ούϊ !!

_Έλα κι θα δεις .

_Που λέτε φίλοι μου , την επαύριο ο φίλος μας έχοντας πέντε αρνάκια , ένα περασμένο στο σβέρκο , δύο παραμάσκαλα και δύο δεμένα με ένα σχοινάκι από το ζωνάρι , έξω απ΄το σχολείο .

_Που πάτε κύριε; Tον ρώτησε η δασκάλα καθώς τον είδε να διαβαίνει την πόρτα .

_Θέλω να τα γράψω , απαντά ο φίλος μας .

_Παλάβωσες χριστιανέ μου ; Τ΄ αρνιά θα γράψεις ;

_Κυρία διευθυντούμ , γράψτα σι λέου .

_Σας παρακαλώ κύριέ μου σοβαρευτείτε , τί πράγματα είναι αυτά ;

_Τα γράφς ή δεν τα γράφς μαρί ;

_Μα τί να γράψω τ΄ αρνιά ;

_Αμ ποιόν θα γράψι, ιμένα θα γράψι ; Είμι πιδί ιγώ ;

_Δεν γίνονται αυτά , πηγαίνετε , επέμενε η δασκάλα .

_Κι γω σι λέου θα τα γράψι κι θα πεις κι΄  ένα τραγούδι , πάλι ο φίλος μας .

_Σας παρακαλώ , φτάνι το αστείο , πάρτε τα καημένα τα ζωάκια και φύγετε .

_Γράψτα μαρί τα καψιρά , δεν τα γλέπς πως σι κοιτάν στα μάτια να τα γράψι ; Θέλουν να μάθουν γράμματα .

_Τα πρόβατα θα μάθουν γράμματα; Λαλήσατε εντελώς απ΄την κρίσι ;

_Ναι , τα πρόβατα !!

_Κύριε των δυνάμεων τί τραβάω η γυναίκα !! Σας παρακαλώ , πηγαίνετε , πάλι η δασκάλα .

_Έλα γράψτα κι θα σι φέρου κουλιάστρα , επέμενε εξ΄ ίσου ο φίλος μας .

_Τί είναι αυτό πάλι , κύριέ μου ;

_Αλήθεια λες δεν ξέρς τί είνι η κουλιάστρα ; Δασκάλα ισί κι δεν ξέρς τί είνι η κουλιάστρα ;

_Έ, δεν ξέρω τί να κάνω τώρα .

_Χάντζ !!

_Έ , αφήστεμε να χάνω .

_Όχι , γαιτί να σ΄ αφήκου . Γράψτα ισί κι΄  γω θα πάρου την ιφθίνι .

_Ποια ευθύνη κύριέ μου να πάρετε εσείς . Αν το κάνω αυτό θα γίνουμε vairal .

_Τί είνι τούτου δω πάλι ;

_Είδατε ; Κάνατε μία , έκανα μία , οπότε πάμε πάτσι !!

_Μπράβου δασκάλα ; Με κούμπουσις ντυπ για ντυπ . Άντι , τώρα να σκουλνάμι ,γράψτα.

_Μα τί λέτε κύριε .

_Ά….αααα , δεν πέρς απού ρουμέϊκα ; Τα γράφς ή δεν τα γράφς ;

_Όχι δεν τα γράφω .Τέλος .

_Τέλος ; Τώρα θα δεις τί θα σι φκιάσου .

_Τί θα μου κάνετε δηλαδή !!

_Τώρα , στάκα ψίχα να βρου του κινητό κι θα δείς . Μήτρου , έλα ιδώ που στέκισι σα χάχας τόσιν ώρα , βγάλιμι τουν Πουλάκι ,είπε απευθυνόμενος  στον χωριανό και φίλο του που την προηγουμένη το βράδυ του είπε να είναι στο σχολείο .

_Ά…ααααα χα χα , ά…αααα χα,χα , με κάνατε και γέλασα . Άκου τον Πολάκη , μουρμούρησε η δασκάλα .

_Γέλα , γέλα , σι λίγου θα κλαίς .

_Άσεμε κύριε  και έχω σοβαρή δουλειά , εσείς χρωστάτε της μιχαλούς .

_Τραγούδα ισί . Θα δεις αν μπουρού ή δεν μπουρού να μιλίσου στουν Πουλάκι . Έλα σύντεκνε , μ΄ ακούς αρά ;

_Παρακαλώ , Υπουργείο Υγείας , γραφείο Υπουργού , ακούστηκε να λέει μια γυναικεία φωνή .

_Που είνι μαρί του κουπέλι ;

_Ποιος  είστε κύριε ;

_Δε μη γνώρσις ιμένα ;

_Όχι κύριε , έπρεπε να σας γνωρίσω;

_Δώσε μου τον κύριο Υπουργό περικαλώ .

_Δεν είναι εδώ κύριε . Είναι σε σύσκεψη στου Μαξίμου .

_Έ, κάτσι καλά ;  Μη ξέρς ποιος είμι ιγώ ;

_Όχι δεν έχω την τιμή .

_Ιγώ είμι ου Κίτσιους ου λιβέντζ απ΄ τα χουριά τσ΄ Πίνδου.Κι τώρα που μ΄  έμαθις δώσιμι τουν Υπουργό .

–Σας είπα δεν είναι εδώ , πάλι η φωνή .

_Πάρτουν τώρα ϊά στου τηλέφουνου κι πέτου να μη πάρι απαξάπαντους . Πιριμένου ιδώ ,δε φεύγου.

_Μα θα κόψω τον  Υπουργό απ΄την σύσκεψη ;

_Πάρτουν μαρί κιαρατένια κι πέτου ότι τουν ζητάου ιγώ .

_Δε μπορώ .  Γιατί δεν μου λέτε εμένα τί ακριβώς τον θέλετε , είμαι η γραμματέας του .

_Να τουν δου αν είνι έμουρφους .

_Με δουλεύετε ;

_Μα τί να σι που κουρίτσιμ, ιδώ δε μη γράφουν τα πιδιά στου σκουλιό .

_Δε σας γράφουν τα παιδιά στο σχολείο…οοο !! Γιατί ;

_Ξέρου κι γω ; Να ρώτα την δασκάλα να σι πει .

_Για δώστε μου την δασκάλα μπας και συνεννοηθώ .

_Ναι , παρακαλώ , απάντησε η δασκάλα .

_Είστε η δασκάλα του σχολείου που λέει ο κύριος ;

_Ναι είμαι .

_Και γιατί δεν τα γράφετε τα παιδιά του κυρίου ;

_Κυρία μου ,ποια παιδιά μου λέτε . Μου έφερε πέντε αρνάκια απ΄το κοπάδι και επιμένει να τα γράψω στο σχολείο .

_Τι…ιιι ; Αρνιά σας έφερε να γράψετε ;

_Ναι , αρνιά .

_Καλά , γράψτετα εσείς προσωρινά και ενημερώνω πάραυτα τον κ. Υπουργό να δούμε τί θα κάνουμε .

_Ναι να τα γράψω αλλά , θα σημειώσω με εντολή Υπουργού . Ναι , ναι , παρακαλώ , μ΄ ακούτε ;  Του…υυυυτ , ακούστηκε στο τηλέφωνο .

_Έ, τί έγινι , θα τα γράψι τώρα ή όχι ;

_Θα τα γράψω , αφού είναι εντολή υπουργού , αποκρίθηκε η δασκάλα .

 

 

 

 

Όλες οι ενότητες

© 2011 - 2017 StagonNews, Developed by NikosPap . Designed by ManosKal .Hosted by Fusioned .