Από την Αλόννησο η ΠΕΔ Θεσσαλίας : «Να ενωθεί η ΠΑΘΕ με «ΕΓΝΑΤΙΑ»

21 Ιουλίου, 2014 19:34 Επιμέλεια: /

KASTANIA PED (1)_DCE

Παρέμβαση για τον οδικό άξονα Κεντρικής Ελλάδος (Ε65) καταγράφτηκε από την Π.Ε.Δ στην πρόσφατη συνεδρία που πραγματοποιήθηκε στην Αλόννησο . Συγκεκριμένα το Δ.Σ. της Π.Ε.Δ. αποφάσισε να αποστείλει στον Πρωθυπουργό και τους πολιτικούς αρχηγούς υπόμνημα με το οποίο θα ζητά την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων και την ανακοίνωση του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης των υπολοίπων τμημάτων, ώστε να ενωθεί η ΠΑΘΕ με την ΕΓΝΑΤΙΑ.
Να πούμε πως σε προγενέστερη σχετική επιστολή που υπογράφουν ο πρόεδρος Ρίζος Κομήτσας και ο γραμματέας της ΠΕΔ Δομήνικος Βερίλλης, παρατίθενται οι ακόλουθοι πολύ ισχυροί οι λόγοι για τους οποίους πρέπει να αρχίσει άμεσα η συνέχιση της κατασκευής του οδικού άξονα Ε65, της Κεντρικής Οδού Λαμίας-Καρδίτσας-Τρικάλων – Καλαμπάκας – Εγνατίας Οδού.
Συγκεκριμένα οι διοίκηση της Π.ΕΔ. Θεσσαλίας μεταξύ άλλων τονίζουν και τα Εξής :
-Θα βγάλει από την οδική απομόνωση και θα εντάξει στο δίκτυο αυτοκινητόδρομων της χώρας τις μεγάλες πόλεις της Δυτικής Θεσσαλίας και γενικότερα τους νομούς της Καρδίτσας, των Τρικάλων και της Δυτικής Μακεδονίας, ενώ δυνητικά κερδισμένη θα είναι η Λάρισα, ο Βόλος και η Ανατολική Θεσσαλία
-Βάζει τις βάσεις για την υλοποίηση ενός νέου, σημαντικού, μελλοντικού εμπορικού και επιβατικού διαδρόμου προς την Ευρώπη παρακάμπτοντας την κορεσμένη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
-Θα δώσει ώθηση στο εμπόριο, τον τουρισμό, την αγροτική παραγωγή και τις επενδύσεις ενέργειας καθώς το ανατολικό τμήμα της Πίνδου αλλά και τα βουνά μεταξύ Θεσσαλίας και Δυτικής Μακεδονίας μπορούν να γίνουν πόλος έλξης για πολλές δραστηριότητες και τομείς της οικονομίας , του εμπορίου και του τουρισμού.
-Θα μειώσει τις χρονοαποστάσεις και η απόσταση π.χ από την Λαμία έως την Κοζάνη θα ήταν –ενδεικτικά-σε μόλις 2 ώρες ενώ μέσω της Κεντρικής Οδού η Κοζάνη από την Αθήνα θα ήταν 4 ώρες. Δύο ώρες λιγότερο από το σημερινό «γρήγορο» δρομολόγιο.
-Αντίστοιχα παραδείγματα υπάρχουν και άλλα για την απόδειξη της ανταγωνιστικότητας του δρόμου αλλά το καλύτερο είναι πως κατά δύο ώρες γρηγορότερα στην Αθήνα θα μειωνόταν ένα ταξίδι από τα Σκόπια (μέσω Νίκης) και Αλβανία (μέσω Κρυσταλλοπηγής).
-Με την άμεση επαναλειτουργία των εργοταξίων, διοχετεύεται σημαντική ρευστότητα στην αγορά που δίνει οξυγόνο στην ελληνική οικονομία και τον κατασκευαστικό κλάδο. Σώζονται πολλές θέσεις εργασίας και επιπλέον δημιουργούνται χιλιάδες νέες.
Και η ΠΕΔ καταλήγει: «Όμως θέλουμε να επισημάνουμε ότι η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου μόνον στο πεδινό τμήμα του μειώνει τη σημασία του και τα τεράστια θετικά οφέλη που έχει η κατασκευή ενός ολοκληρωμένου αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας. Ειδικά τα τμήματα από Ξυνιάδα μέχρι τα νότια της Λαμίας και τα Τρίκαλα μέχρι Εγνατία Οδό, που παραπέμπονται απ΄ ότι φαίνεται –αδικαιολόγητα- στις ελληνικές καλένδες, κρίνονται καθοριστικά, καθώς μόνον έτσι αφενός αίρεται η απομόνωση μεγάλων τμημάτων της Κεντρικής Ελλάδας και αφετέρου ενώνεται μέσω μιας εναλλακτικής διαδρομής η Λαμία και όλη η Νότια Ελλάδα με τη Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο χωρίς την ανάγκη χρήσης του ΠΑΘΕ, γλιτώνοντας τους οδηγούς από επιπλέον χιλιόμετρα και ταυτόχρονα δίνεται μία συμφέρουσα , εναλλακτική, διαδρομή για το πέρασμα σε χώρες όπως τα Σκόπιακαι την Αλβανία σε συντομότερο χρόνο. Μόνον έτσι ο Ε65 θα μεταβαλλόταν σε κεντρική οδική αρτηρία πρώτης κατηγορίας για όλη την Ηπειρωτική Ελλάδα».

ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΟYΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛIΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓIΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟEΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΤHΣΕΙΣ. ΑΥΤO ΤΟ ΑΦHΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΡIΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ. ΕΛΕYΘΕΡΑ ΜΠΟΡΕIΤΕ ΝΑ ΣΤΕIΛΕΤΕ ΠΡΟΣ ΑΝAΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚH ΣΑΣ AΠΟΨΗ.ΣΕ ΠΕΡIΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠAΡΞΕΙ ΑΝAΡΤΗΣΗ, ΤΗΣ ΟΠΟIΑΣ ΕIΣΤΕ ΚAΤΟΧΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜAΤΩΝ, H ΠΟΥ ΘIΓΕΣΤΕ ΑΠO ΑΥΤH, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝHΣΤΕ AΜΕΣΑ ΜΑΖI ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑIΤΗΤΗ ΔΙOΡΘΩΣΗ. ΕAΝ EΧΕΙ ΣΥΜΒΕI ΚAΤΙ ΑΠO ΤΑ ΠΑΡΑΠAΝΩ ΔΕΝ ΘΑ EΧΕΙ ΓIΝΕΙ ΕΣΚΕΜΜEΝΑ. ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕYΟΥΝ ΣΧOΛΙΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟYΝΤΑΙ OΠΩΣ ΕIΝΑΙ ΕΥΠΡΕΠΕIΣ ΣΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟYΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΕYΓΟΝΤΑΣ YΒΡΕΙΣ.

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Αρχή Σελίδας

© 2011 - 2015 StagonNews

Powered by NikosPap. Hosted by Fusioned.